woensdag 6 februari 2013

Sneeuw in Zweden

Deze ochtend was het nogal hectisch, het was aan het sneeuwen & toen ik halverwege was op mijn weg naar de bushalte, kwam ik tot de conclusie dat ik mijn rugzak vergeten was.. Ik dus als een gek terug gelopen naar huis & daarna terug naar de bushalte, waar ik juist op tijd nog bus 10 kon halen. Toen de bus onderweg was, ben ik per ongeluk een halte later afgestapt, waardoor ik bijna een les voetbal gemist had. Na school, zag ik het voor het eerst ECHT sneeuwen in Zweden: hieronder het resultaat.


3 opmerkingen:

  1. hier is de sneeuw juist weg. het wordt héél koud daar -12°C. ik ben blij dat dit hier niet is!!!
    tot zaterdag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geniet nog van je laatste dagen. Nu dachten wij dat je 3 weken wegbleef! Bij Bomma in de agenda staat dat je deze zaterdag al terugkomt!
    groetjes uit Turnhout!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Robbe,
    Bomma hier,als ik het juist heb gelezen amuseer je je ginder goed. Alleen door de bus te missen was het wel wat minder denk ik, hé. Maar amai veel sneeuw gevallen bij jullie daar hé. Hier bij ons is alles weg.
    Ben je al een beetje aan het afkikken? Want de valiezen pakken komt stilaan dichter. Zie maar dat ge er de laatste dagen nog van geniet. En tot binnen kort.
    Warme knuffels Bomma.

    BeantwoordenVerwijderen